Noul Scudo

Noul Scudo


  • Electric sau diesel? Tu decizi.

    Noul Scudo este disponibil în două versiuni: una cu motor diesel și una nouă complet electrică, lipsită de orice compromis.


  • Eficiență maximă la încărcare

    În ciuda aspectului compact al exteriorului, cu numai 190 cm înălțime de la sol, volumul disponibil este incredibil de mare, cu până la 6,6 m3 capacitate de încărcare și până la 1400 Kg sarcina utilă.


  • Te simți de parcă ți-ai conduce autoturismul

    În noul Scudo te simți de parcă ai conduce un autoturism. Poziția confortabilă la volan și caracterul său compact îți permit să ai o zi de muncă lipsită de stres, chiar și în călătoriile mai lungi.


  • Flexibilitatea de care ai nevoie

    Datorită noii funcționalități Moduwork, descoperi toate opțiunile de modulare a interioarelor potrivit nevoilor tale. Astfel, noul Scudo oferă un volum generos și soluții remarcabile de încărcare, adaptate oricărei situații.

Două drumuri, o singură destinație

Performanțe
Disponibil pentru toate nivelurile de echipare și toate lungimile, motorul electric duce modelul Scudo la un nou nivel de performanță, lipsită de compromis. În plus, poți alege dintre două baterii diferite, de 50 sau 75 kWh, în funcție de necesitățile tale.
Pentru motoarele diesel, pe de altă parte, Scudo oferă gama cea mai largă de motoare, cu patru tipuri diferite, varianta de 2.0 litri fiind combinată cu noua transmisie autonomă în 8 trepte.

  • Electric fără compromisuri

    Motorul electric oferă performanțe extraordinare, lipsite de compromis. Încearcă-l și tu.
  • Tehnologie ICE de top

    Disponibile patru trepte de putere și transmisie dublă: manuală sau automată cu 8 trepte.
  • Capacitate de încărcare neafectată

    Versiunea electrică are același volum și aceeași sarcină utilă ca și versiunea diesel. Alege-ți colegul de muncă cel mai potrivit nevoilor tale.

Scudo Multijet

Versiunea cu motor cu combustie internă a noului Scudo oferă patru tipuri de motoare, vârf de gamă, care se remarcă prin eficiență și performanțe.

Piston displacement 1560 cc
Number of cylinders, arrangement 4, in linie
Fuel System Electronically controlled Common Rail Multijet3
direct injection with variable geometry turbocharger and intercooler
Power and torque 102 hp (75kW) at 3750 rpm
270 nm at 1750 rpm
Level of emissions Euro 6D-Final
Engine Coupling and Gears Dry single plate clutch with hydraulic release device
Manual 6+R
Piston displacement 1560 cc
Number of cylinders, arrangement 4, in linie
Fuel System Electronically controlled Common Rail Multijet3
direct injection with variable geometry turbocharger and intercooler
Power and torque 120 hp (88kW) at 3750 rpm
300 nm at 1750 rpm
Level of emissions Euro 6D-Final
Engine Coupling and Gears Dry single plate clutch with hydraulic release device
Manual 6+R
Piston displacement 1997 cc
Number of cylinders, arrangement 4, in linie
Fuel System Electronically controlled Common Rail Multijet3
direct injection with variable geometry turbocharger and intercooler
Power and torque 145 hp (106kW) at 3750 rpm
370 nm at 1750 rpm
Level of emissions Euro 6D-Final
Engine Coupling and Gears Dry single plate clutch with hydraulic release device
Manual 6+R
Piston displacement 1997 cc
Number of cylinders, arrangement 4, in linie
Fuel System Electronically controlled Common Rail Multijet3
direct injection with variable geometry turbocharger and intercooler
Power and torque 145 hp (106kW) at 3750 rpm
340 nm at 1750 rpm
Level of emissions Euro 6D-Final
Engine Coupling and Gears Torque converter, with electronic electro-hydraulic control system.
Automatic 8+R
Piston displacement 1997 cc
Number of cylinders, arrangement 4, in linie
Fuel System Electronically controlled Common Rail Multijet3
direct injection with variable geometry turbocharger and intercooler
Power and torque 177 hp (130kW) at 3750 rpm
400 nm at 1750 rpm
Level of emissions Euro 6D-Final
Engine Coupling and Gears Torque converter, with electronic electro-hydraulic control system.
Automatic 8+R

E-SCUDO

Încredințează-ți afacerea propulsiei electrice fără compromisuri. Noul E-Scudo se bazează pe cea mai bună gamă de motoare de pe piața D-LCV: până la 330 km* autonomie maximă, o viteză maximă de 130 km/h, timp redus de încărcare și zero emisii de CO2. Pregătește-te să fii surprins de o nouă experiență la volan, mai fluentă, mai receptivă, care îți permite să te miști mai ușor, chiar și în zonele cu trafic mai intens sau în centrul orașului. Alege bateria care se potrivește cel mai bine nevoilor tale și economisește timp la încărcare: până la 100 kWh cu încărcarea DC. Și asta fără niciun compromis în privința volumului. Noul E-Scudo garantează aceeași sarcină ca și versiunea ICE: până la 1,2 tone sarcină utilă.

*75kwh battery in mixed WLTP cycle

O baterie creată pentru tine

Pentru a face față oricăror emisii, ai nevoie de încărcarea potrivită. Astfel, poți alege dintre două configurații de baterii: 50 kWh sau 75 kWh.

50 kWh

Bateria standard îți permite să atingi viteza maximă de 130 km/h și un cuplu de 260 Nm, disponibil imediat. Bateria de 50 kWh garantează până la 230 km* autonomie maximă și oferă patru tipuri diferite de putere de încărcare:
1,8 kW ~28h
7,4 kW ~7h 30’ (o fază)
11 kW ~4h 45’ (trei faze)
DC Fast 100 kW ~30″

*Valorile se referă la ciclul mixt WLTP

75 kWh

La aceeași viteză și cuplu maxim, bateria de 75 kWh îți permite să atingi pragul remarcabil de 330 km* în privința autonomiei maxime. Timpul de încărcare variază, de asemenea, potrivit celor patru niveluri de putere oferite:
1,8 kW ~42h
7,4 kW ~11h 20’ (o fază)
11 kW ~7h (trei faze)
DC Fast 100 kW ~45″

*Valorile se referă la ciclul mixt WLTP

Reîncărcare simplă

Noul Fiat Professional Scudo se bazează pe un ecosistem de soluții de încărcare a bateriei, care include o soluție standard prin cablu sau, la cerere, prin wall box, pentru încărcare rapidă.


  • Standard charge (AC) 1.8 kW

  • Standard charge (AC) 3.6 kW

  • Wall Box (AC) 7.4 kW

  • Wall Box (AC) 11 kW

  • Quick charge (DC) 100 kW
Soliciți informații? Scrie-ne