Doblò Cargo

PERFORMANȚĂ ȘI ECONOMIE

MANEVRABILITATE MAXIMĂ, PERFORMANȚĂ EXTRAORDINARĂ.

CÂTE O MOTORIZARE POTRIVITĂ PENTRU FIECARE SARCINĂ

Gama de motorizări a Noului Doblo Cargo este diversă, eficientă și numără 4 propulsoare. Fiecare respectă normele de poluare Euro și se muleaza pe nevoile șoferului.
Descoperă ce motorizare ți se potriveste!

PERFORMANȚE ÎMBUNĂTĂȚITE

Agile și fâșnețe, special create pentru oraș, motorizările 1.3 Multijet și 1.6 Multijet oferă acum un cuplu mai mare la turații joase, demonstrează flexibilitate și un raspuns mai rapid la apăsarea pedalei de accelerație.

1.3 MULTIJET I 90 CP

Consum redus de carburant, emisii scăzute, manevrabilitate excelentă și vibrații reduse în habitaclu.

Capacitate cilindrinca: 1248 cmc
Putere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injectie directă și intercooler

1.6 MULTIJET | 105 CP

Campion în sprinturi

Capacitate cilindrinca: 1598 cmc
Putere: 105 CP
Cuplu maxim: 290 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injecție directă și intercooler

2.0 MULTIJET I 135 CP

Capacitate cilindrincă: 196 cmc
Putere: 135 CP
Cuplu maxim: 320 Nm la 1.500 rpm
Viteză maximă constructivă: 179 km/h
Consum mixt: 5.6 litri/100km
Emisii CO2: 154 g/km
Respectă normele de poluare Euro5
Filtru DPF – Sistem Start&Stop

1.4 16V 95 CP MPI

Solutia ideală pe benzină

Capacitate cilindrincă: 1.368 cmc
Putere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1.500 rpm
Injecție multipunct (MPI)

CEA MAI BUNĂ MANEVRABILITATE DIN CLASĂ

Bucură-te de confortul și manevrabilitatea unui autoturism, pe un autovehicul comercial, chiar și când este plin cu marfă.

  • Direcție plăcută și precisă
  • Ținută de drum excelentă
  • Suspensie Bi-link

SUSPENSII SPATE BI-LINK

Confort optim 

 

Noul Doblo Cargo folosește suspensie independentă spate Bi-link, care asigură:

  • confort sporit;
  • o mai mare stabilitate;
  • siguranță maximă indiferent de încărcare.

Datorită capacității de reglare a componentelor sale, suspensia este special calibrată pentru scopurile vehicului.

Versiuni standard (sarcină 750 kg):

  • cel mai bun raport performanță/greutate;
  • configurare specifică pentru comportament dinamic optim.

Versiuni Maxi (sarcină 1 tonă):

  • încărcare maximă admisă de 1450 kg;
  • brațe longitudinale și bare specifice transversale;
  • bară anti-ruliu și configurare specifică pentru performanțe excelente, indiferent de încărcare.